Anasa Physio Center

Θεραπευτικό Μασάζ

Το μασάζ ή αλλιώς μάλαξη είναι ένα σύνολο χειρισμών που εφαρμόζονται στην επιδερμίδα, όμως τα αποτελέσματα αυτής επεκτείνονται στους μύες και στο κυκλοφορικό σύστημα επιδρώντας και επηρεάζοντας τις λειτουργίες τους.

Title:

Description:

Θεραπευτικό Μασάζ

Το θεραπευτικό μασάζ είναι η αρχαιότερη μέθοδος ίασης  του σώματος.

Ένα θεραπευτικό μασάζ διαφέρει ανάλογα με την τεχνική φυσιοθεραπείας που χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση διαταραχών του σώματος. Έχει διαφορετικούς τύπους και όλοι τους χωρίζονται σε υποκατηγορίες.  Όλες οι τεχνικές είναι εξαιρετικές για την αντιμετώπιση διαταραχών του σώματος καθώς μπορούν να μειώσουν αισθητά τον πόνο.

Είναι λανθασμένη σκέψη ότι τα μασάς χρησιμοποιούνται μόνο για τη θεραπεία προβλημάτων των μυών. Τα οφέλη του θεραπευτικού μασάς είναι τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά. Κάποια από τα οφέλη του θεραπευτικού μασάζ είναι:

-Αποκατάσταση κινήσεις και λειτουργίας των μυών
-Μακροπρόθεσμη ευλυγισία ιστών
-Διαστολή σφιγμένων μυών
-Καταπράυνση πόνου όπως πονοκέφαλος τάσης,  πόνος λόγω αρθρίτιδας,  διαχείριση πόνου ινομυαλγία
-Αίσθημα γενικευμένης ευεξίας
-Βελτίωση της λεμφικής κυκλοφορίας και του αίματος
-Μείωση των συμπτωμάτων του άγχους και της έντασης
-Αύξηση της ενέργειας και της ευεξίας
-Βελτίωση ποιότητας ύπνου
-Βελτίωση ανοσοποιητικού συστήματος

Ορισμένα από τα είδη θεραπευτικής μάλαξης όπως η κλασική μάλαξη, η λεμφική μάλαξη, η εγκάρσια μάλαξη , η μάλαξη των σημείων πυροδότησης ( trigger  point),η μάλαξη συνδετικού ιστού και άλλα χρησιμοποιούν και μία σειρά ειδικών τεχνικών όπως: θεραπεία εν τω βάθη ιστών (Deep Tissue Therapy), Μυοπεριτονιακό Σημείο Πυροδότησης Πόνου ( Trigger points therapy ), Μυοπεριτονιακή Απελευθέρωση ( Myofascial Release) , κινητοποίηση των μαλακών ιστών του σώματος με τη χρήση ειδικού εξοπλισμού – εργαλείων από ανοξείδωτο χάλυβα ( IASTM tools) και βεντούζες.

Οι τεχνικές αυτές μπορούν να εφαρμοστούν σε πολλές περιοχές και σε διαφορετικά σημεία του σώματος ανάλογα με το τι θέλουμε να επιτύχουμε. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να εφαρμόζονται από φυσικοθεραπευτές οι οποίοι έχουν την κατάλληλη εκπαίδευση να εντοπίζουν της παθολογίας του σώματος έτσι ώστε να επιλέγεται η κατάλληλη τεχνική λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαιτερότητα της κατάστασης και τις ανάγκες σας.

Υπηρεσίες

anasaphysiocenter © 2023. All Rights Reserved | Designed, Developed & SEO ♥ By Bizas Group

anasaphysiocenter © 2023. All Rights Reserved