Anasa Physio Center

Κρουστικά Κύματα

Η συσκευή θεραπείας κρουστικών κυμάτων της BTL είναι μια νέα μη επεμβατική λύση για πόνο που προέρχεται από το μυοσκελετικό σύστημα.

Title:

Description:

Anasa-Physio-Center-4-shock-wave-1200x800.jpg

Κρουστικά Κύματα

Τι είναι η θεραπεία κρουστικών κυμάτων;

Η εξωσωματική θεραπεία ακουστικών κυμάτων είναι ευρέως διαδεδομένη στους κλάδους της φυσιοθεραπείας , της ορθοπεδικής και της αθλιατρικής. Οι εφαρμογές σχετίζονται κυρίως με τη θεραπεία χρόνιων παθήσεων των μυών και των τενόντων καθώς και των αρθρώσεων με εξαιρετικά αποτελέσματα. Εξασφαλίζει υψηλής ποιότητας θεραπεία και προσφέρει γρήγορη ανακούφιση από τον πόνο και αποκατάσταση της κινητικότητας.

Η θεραπεία κρουστικών κυμάτων έχει πολλαπλά ευεργετικά αποτελέσματα όπως:

• Αύξηση της μικρκυκλοφορίας του αίματος στην περιοχή
  • Μείωση της μυϊκής τάσης και περιορισμό των μυϊκών σπασμών
  • Η επιτάχυνση της μετακίνησης αναλγητικών μεταβολικών ουσιών,  αυξάνει την οξυγόνωση και παρέχει στους τραυματισμένους ιστούς ενέργεια
  • Η επιτάχυνση της επούλωσης μέσω αύξησης παραγωγής κολλαγόνου και βελτίωση του μεταβολισμού
  • Διάλυση των ασβεστοποιημένων ινοβλαστών  προκαλώντας βιοχημική αποσβεστοποίηση και δευτερεύων συμπτώματα αρθροπάθειας

Οι κυριότερες ενδείξεις είναι σε :

• Σημεία πυροδότησης του πόνου ( Trigger points )
  • Πόνος στην ωμική ζώνη ( σύνδρομο πρόσκρουσης ,παγωμένος ώμος , ασβεστοποιό τενοντίτιδα
  • Επικονδυλίτητδα αγκώνα ( tennis elbow)
  • Καρπιαίο σωλήνα
  • Αρθροπάθειες